به وبلاگ خود خوش امدید
تاريخ : 5 آبان 1398برچسب:, | 19:0 | نویسنده : نرمین استلا

سلام اسم من نرمین استلاست.من این وبلاگو واسه همه دختر ششمی ها زدم تا بتونن از مطالبش استفاده کنن.تو این وب بیشتر از تیزهوشان اپ میکنم همراه با توضیحاشون از کتاب های مبتکران و اندیشمند و کتناب جامع فرزانگان و نخبگان و سوال هایی که استادذمون از تیزهوشانم سال های قبل پنجم میده و ....این کتابایی که گفتم از بهترین کتاباست.من واسه تیزهوشان خودم ادبیاتشو میخونم اما علوم و ریاضی رو تو اموزشگاه تیزهوشان نابغه میرم.استاد علوم من اقای زمانی و ریاضی اقای اتشپز هستند(از بهترین استادان تبریز و ایران).اسم واقعی من نرمین هست اما چون تو وینکس استلا رو دوست دارم اسسمو گذاشتم نرمین استلا من یه دوب دیگم دارم که در کارتون وینکس هست.امیدوارم بعد از تموم کردن درساتون اونجاهم برین.فقط لطفا قوانینتم رعایت کنین:

1-از مطالب این وب خوب استفاده کنینشکلکــ های آینـ ـ ـاز

2-نظر بدینشکلکــ های آینـ ـ ـاز

3-معمولا زرنگا اینجا بیانشکلکــ های آینـ ـ ـاز

4-اون یکی وبم هم بیاین اینم ادرسش:www.winxclubnarmin.loxblog.com شکلکــ های آینـ ـ ـاز

                                                      همین ممنون



نظرات شما عزیزان:

تارا
ساعت19:52---19 آذر 1391
مطلب و عکس و مسابقه بزار
پاسخ نرمین استلا:چشم


منم
ساعت5:46---12 آذر 1391
جالبهپاسخ نرمین استلا:چشم

سیتیا
ساعت16:10---7 آذر 1391
من تارا تو وینکس خوبی وب تووپه من عاشق وبتم
پاسخ نرمین استلا:آره میشناسمت گلم خوش اومدی.


عسل
ساعت14:37---7 آبان 1391
من رفتم فردا ساعت4میام
پاسخ نرمین استلا:باشه پس خداحافظ


عسل
ساعت14:34---7 آبان 1391
نرمین کجایی
پاسخ نرمین استلا:اینجام ناناس


عسل
ساعت14:25---7 آبان 1391
نرمین هستی
پاسخ نرمین استلا:اره دوستم.


دیانا
ساعت14:21---7 آبان 1391
سلام نرمین جون وبت عالیه
پاسخ نرمین استلا:مرسی دیانا جون دارم سوال میزارم.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: